Yeni Model Yamaha Motosikletler

MOTOBIKE ISTANBUL 2020

Moda Motor, İstanbul Fuar Merkezinde 20-23 Şubat tarihleri arasında düzenlenen Motobike İstanbul 2020’de Türkiye’den motosikletçilerle birlikteyiz. Fuarda Yamaha’nın yeni, gözde modellerini inceleme fırsatımız oldu. Toplamda 44 adet motosiklet ile katılan Yamaha fuarın en gözde motosiklet markası olmayı başardı. Canlı müzük performansı eşliğinde Yamaha stantı Dünya Süper Sport Şampiyonu Kenan Sofuoğlu, Dünya Superbike Şampiyonası’nda mücadele eden Toprak Razgatlıoğlu ve Dünya Supersport 300 Şampiyonası’nda Türkiye’yi başarıyla temsil edecek Bahattin Sofuoğlu 2 tekercilerle buluştu.

Kando felsefesi ile etkileyici tasarımlar ve öncü teknolojiler geliştirmeye odaklanan Yamaha, 2020 yılında da yeni projeleri ve modelleri ile sektörü heyecanlandırmaya devam ediyor. Yeni Tricity 300, ile yenilenen Tracer 700 ve MT-25’in yanı sıra TMAX Tech MAX, FJR 1300AE Ultimate Edition’ı ilk kez Motobike’da görücüye çıkaran Yamaha yoğun ilgi ile karşılaştı. Yeni aksesuarları ve modelleri ile sektörde iddiasını sürdüren marka, 2020 yılı yaklaşımını ‘müşteriye yeni deneyimler sunarak sanatsal bir yaklaşımla yaşamını zenginleştirmek’ olarak belirledi.

Yamaha değişen müşteri ihtiyaçlarına göre farklılaşacak

Yeni projeler ile 2020 yılında yeni hedeflere odaklandıklarını ifade eden Yamaha Motor Türkiye Genel Müdürü Bora Berker Cansever ‘üründen hizmet ve projelere yaptığımız her şey Kando felsefesine dayalıdır. Yamaha olarak bu felsefeyi benimsememizdeki amaç, tüm dünyada insanların yaşamını zenginleştiren sınırsız heyecan ve derin bir tatmin duygusu yaratma arzusudur. 2019 yılında sektörde fark yaratan, geliştiren ve yeni kullanıcıları sektöre kazandıran etkileyici hizmetler ve projeler gerçekleştirdik.

Müşterilerimize satın alma anından satış sonrası hizmetlere kadar eşsiz deneyim yaşatmaya yönelik başlattığımız “Kurumsal Dönüşüm Projesi” VI’ı büyük oranında tamamladık. 2020 yılında yenilikçi yaklaşımlarla bayi ve müşteri tarafında hizmetlerimizi geliştirmeye ve iyileştirmeye daha fazla yöneleceğiz. Müşteri ihtiyaçlarını en iyi şekilde belirleyip, iyi takip ederek ve ne istediğini önceden alarak maksimum hizmeti sunmaya odaklanacağız.

2020 yılı yaklaşımımız ‘müşteriye yeni deneyimler sunarak sanatsal bir yaklaşımla yaşamını zenginleştirmek’ şeklinde. Bu yaklaşım, aslında üründen hizmete, yeni modellerden proje ve yatırımlara çok büyük bir vaadi ortaya koyuyor. Yamaha Motor Türkiye olarak yeni ürün ve modellerimiz, duygulara dokunan hizmet yaklaşımımız ve projelerimizle 2020 yılında da iddialıyız. Gurur duyduğumuz mirasımızla, teknik kusursuzluğun, bestecilerin ve sanatçıların gösterdiği duygusal ifadenin birleşimini koruyoruz. Kando’nun mihenk taşı olan bu konsepte ‘Mühendislik Sanatı’ diyoruz.’ dedi.