Beta RR 250 RACE 2T(2025-40hp)

RR Racing bisikletleri, Enduro RR modellerinin yarışa hazır versiyonlarını temsil eder ve bu nedenle motor, süspansiyon, şasi ve donanımda yapılan bir dizi değişiklikle onlardan farklıdır ve bu da onları pistte en iyi performansı göstermeleri için ideal hale getirir. 2024 Model Yılı için, yeni özellikler ve yenilikler şüphesiz yüksek etkiye sahiptir ve bu modellerin yapı felsefesiyle tutarlıdır ve herkese minimum çabayla mevcut performanstan en iyi şekilde yararlanma olanağı sunarak her zaman ellerinden gelenin en iyisini yapmalarını sağlar. Bu nedenle modelleri birbirinden ayıran tüm yeni özelliklere ve karakteristiklere bir göz atalım.

YENİ ÖZELLİKLER

2025 Model Yılı için iki ve dört zamanlı motor yelpazesinin tamamında bir dizi yeni özellik bulunurken, bazıları da yalnızca belirli modellere özeldir:

Tüm modeller için yeni özellikler

Yeni Ergal alaşımlı ayak dayanakları : Her zaman maksimum kontrol sağlamak ve bisikletle teması kaybetmemek için yeniden tasarlanan RR Race 25 modelleri, ayakların hareketini kolaylaştırmak için geçmişe göre daha dar, ancak kavrama açısından daha iyi olan, değiştirilebilir çelik pimli yeni Ergal yarış ayak dayanaklarıyla donatılmıştır.
Ön fren kaliperi : Önceki bileşene kıyasla daha hafif ve daha yüksek performanslı bir Nissin kaliperi yeni Race modellerinde yer alıyor; bu, fren gücünü, kademeliliği ve modülasyonu korurken motosikletin yol tutuşunu vurgulamaya yardımcı oluyor.
Daha büyük arka tekerlek aksı : Arka tekerlek aksı boyutu, toplam ø 22 mm olacak şekilde 2 mm çapında artırıldı. Bu yeni aks, daha fazla sertlik ve burulma direnci sağlayarak en sert hızlanmalarda bile her zaman hassas ve iyi yönlendirilen bir bisikletle sonuçlandı. Arka salıncak kolu da yeni aksı barındırmak için güncellendi.
Gidondaki haritalama anahtarı : haritalama anahtarı düğmesi artık direksiyon borusunun arkasındaki geleneksel konumda değil: artık gidonda, tamponun içinde, X-PRO modelleriyle aile hissini koruyor. Dört zamanlı model için hem haritalama anahtarı hem de Çekiş Kontrol düğmesi burada yer alıyor.
Gövde : X-PRO’da yakın zamanda tanıtılan yeni üst yapılar, 2025 RR Race’e agresif ve gösterişli yeni bir görünümle dahil edildi ve motosikletin tamamen yeniden şekillendirilmesi sağlandı. Far maskesi, depo panelleri, yanlar ve arka kuyruk Beta tarafından yeniden tasarlandı. Maske konik bir tasarıma sahipken, kuyruk ve depo panelleri şık ve iyi bir şekilde bağlanmış olup, hava filtresine basit, aletsiz erişim sağlarken, düğmeli koltuk çıkarma özelliğini koruyor.
Tüm iki zamanlı modellerde , motosikletin genel ağırlığını azaltmak için yağ enjeksiyonu Race modellerine dahil edilmemiştir ancak isteğe bağlı olarak eklenebilir. (Fabrika Parçaları kataloğunda mevcuttur)
İki zamanlı aralıktaki bazı yer değiştirmeler için yeni motor özellikleri eklenmiştir:

Motor – RR Race 250 İki Zamanlı

Önceki 2024 300 Race modelinde ilk kez görücüye çıktıktan sonra, 250 artık çift bujili yeni silindir kapağını bünyesine katarak motorun teknik özelliklerini iyileştiriyor. Dağıtım daha doğrusal ve maksimum güçteki artışa rağmen motosikletin uysallığı önemli ölçüde daha fazla. Çift bujinin kullanımı gerçekten de çok sayıda fayda sağlıyor:

Yakıt tüketiminde iyileştirmenin yanı sıra daha temiz yanan bir ateşleme sunar. Bu, tüm motor devirlerinde daha fazla karbürasyon stabilitesi ve tüm tutuş koşullarında daha geniş bir güç dağıtımı anlamına gelir.
Motorun kullanım alanı daha da genişliyor, hem daha fazla tork hem de daha fazla güç elde ediliyor.
İki buji tamamen ayrı bir elektrik sistemiyle yönetilir. Bu, bujilerden biri yanarsa motorun daha az verimlilikle de olsa çalışabileceği ve yarışın veya arazi seansının tamamlanabileceği anlamına gelir.

 

ÖNE ÇIKAN ÖZELLİKLER

Motor Hacmi

249
CC

Ağırlık

103 kg
Kuru Ağırlık (228 lbs)

Yakıt

9,8 L
Tank Kapasitesi (2.6 US Galon)
⚙️

Şanzıman

6
Vites
Debriyaj Islak Diyafram Tipi
Son Tahrik O-ring Zincir
🏁

Motor Tipi

2 ZAMANLI
Sıvı Soğutmalı
👤

Sele Yüksekliği

950
MM (37.4″)

📺 VİDEO TANITIM

* Sadece Yarış Kullanımı İçin – Race Use Only

MOTOR ÖZELLİKLERİ

🔥

Motor Tipi

Beta yapımı tek silindirli, 2 zamanlı, sıvı soğutmalı, BPV güç valfi sistemli ve dengeleyicili, elektrikli marşlı

Çap 66,4 mm
Strok 72,0 mm
Sıkıştırma 13,8:1
🎚️

Valf Mekanizması

BPV
Beta Progresif Valf
💡

Ateşleme

Ateşleme AC-CDI Kokusan
Buji NGK MR7BI8 x 2
Yağlama Ön Karışımlı (Pre-Mix)
💧

Yakıt Sistemi

Karbüratör Keihin PWK 36mm
Debriyaj Islak Diyafram Tipi
Şanzıman 6 Vites

ŞASİ ÖZELLİKLERİ

🔩

Çerçeve

Molibden çelik / Çift Beşik Tipi (hızlı hava filtresi erişimli)

📏

Boyutlar

Dingil Mesafesi 1481 mm (58.3″)
Sele Yüksekliği 950 mm (37.4″)
Kuru Ağırlık 103 kg (228 lbs)
🏍️

Ergonomi

Yerden Yükseklik 340 mm (13.4″)
Ayaklık Yüksekliği 427 mm (16.8″)
🔧

Süspansiyon

Ön KYB AOS 48mm kapalı kartuş
Arka KYB 46mm gövde
Ön Süspansiyon Hareketi 300 mm (11.8″)
Arka Süspansiyon Hareketi 287 mm (11.3″)
🛑

Frenler

Ön Fren Yüzer rotor ø260 mm
Arka Fren Rotor ø240 mm

Jantlar & Lastikler

Ön Jant 21″
Arka Jant 18″
Lastikler Maxxis Maxx Enduro