BETA RR 2T X-PRO
250
565.000tl

2026 MODEL

“Ride Like a X-PRO” – Yeni Nesil Enduro Deneyimi

2026 model BETA RR 2T X-PRO 250, enduro tutkunları için mükemmellik ve çok yönlülüğün buluştuğu noktada yer alıyor. 249cc tek silindirli, 2 zamanlı ve sıvı soğutmalı motoru, yenilenmiş BPV egzoz valfi sistemiyle optimize edilmiş güç iletimi sunarak hem amatör hem de profesyonel sürücülerin beklentilerini karşılıyor. Sadece 103,5 kg kuru ağırlığıyla kategorisinin en hafif modellerinden biri olan X-PRO 250, çevik yol tutuşu ve üstün manevra kabiliyeti sağlıyor.

Beta’nın geçen yıl tanıttığı X-PRO serisi, 2026 modeliyle birlikte fark yaratan güncellemelerle daha da güçleniyor. Uyarlanabilir molibden çelik çift beşik şasi yapısı ve birkaç basit ayarlamayla değiştirilebilen KYB süspansiyon sistemi sayesinde, hızlı cross-country pistlerden teknik Hard Enduro patikalarına kadar her arazide kendinizi evinizdeymiş gibi hissedeceksiniz. 48mm hidrolik USD ön çatal ve progresif arka monoshock, 295mm ön ve 290mm arka süspansiyon hareketiyle en zorlu engelleri bile yumuşak bir şekilde aşmanızı sağlıyor.

Keihin PXK 36 karbüratörü ve kamışlı emme sistemi, anlık gaz tepkisi ve kesintisiz güç sunumu için tasarlandı. 6 vitesli şanzıman, yaş çok diskli debriyaj ve Z.27/72 dişli oranıyla her hız aralığında kontrollü sürüş deneyimi yaşatıyor. 930mm sele yüksekliği ve 320mm yer açıklığı, uzun mesafe konforunu teknik yeteneklerle birleştiriyor.

9,5 litrelik yakıt tankı ve etkileyici 2,2L/100km yakıt tüketimi, maceralarınızı kesintisiz sürdürmenizi sağlarken, 21″ ön ve 18″ arka jantlar üzerindeki özel enduro lastikler her zeminde maksimum tutuş sunuyor. Çift pistonlu ø260mm ön ve tek pistonlu ø240mm arka dalga diskli fren sistemi, güvenli durma mesafesi için güvenilir kontrol sağlıyor.

2026 BETA RR 2T X-PRO 250: Sınırları zorlamak için tasarlandı, her seviyeden sürücü için erişilebilir kılındı.

BETA RR 250 2T – Teknik Özellikler

ÖNE ÇIKAN ÖZELLİKLER

Motor Hacmi

249
CC

Ağırlık

103,5 kg
Kuru Ağırlık (228 lbs)
Ön: 50,8 kg / Arka: 52,7 kg

Yakıt

9,5 L
Tank Kapasitesi (2.5 US Galon)
Yedek: 2,3 L
⚙️

Şanzıman

6
Vites
Debriyaj Yaş Çok Diskli
Son Tahrik Zincir
🏁

Motor Tipi

2 ZAMANLI
Sıvı Soğutmalı
👤

Sele Yüksekliği

930
MM (36.6″)

📺 VİDEO TANITIM

Canlı Yayın Bekleniyor

Video içeriği henüz mevcut değil.
Yayın hazır olduğunda otomatik olarak başlatılacaktır.

⏱️

MOTOR ÖZELLİKLERİ

🔥

Motor Tipi

Tek silindirli, 2 zamanlı, sıvı soğutmalı, elektrikli marşlı

Çap 67,4 mm
Strok 69,9 mm
Sıkıştırma 13,2:1
🎚️

Egzoz Valfi

BPV SİSTEMİ
Beta Performans Valfi
💡

Ateşleme

Ateşleme AC Kokusan Dijital CDI
Buji NGK BR8ES
Yağlama Elektrikli Pompa ile Karışım
💧

Emme Sistemi

Karbüratör Keihin PXK 36
Emme Tipi Kamışlı Emme (Reed Valve)
Debriyaj Yaş Çok Diskli
Motor Yağı SAE 10W/40
⛓️

Birincil Aktarma

27 / 72
Z. 27/72
🌱

Tüketim & Emisyon

Yakıt Tüketimi 2,2 L/100 km
CO₂ Emisyonu 53 g/km

ŞASİ ÖZELLİKLERİ

🔩

Çerçeve

Molibden çelik / Çift Beşik Tipi (egzoz portunun üzerinde bölünmüş)

📏

Boyutlar

Dingil Mesafesi 1482 mm (58.3″)
Maks. Uzunluk 2172 mm (85.5″)
Maks. Genişlik 830 mm (32.7″)
Maks. Yükseklik 1270 mm (50″)
🏍️

Ergonomi

Yerden Yükseklik 320 mm (12.6″)
Ayaklık Yüksekliği 407 mm (16″)
🔧

Süspansiyon

Ön Hidrolik USD ø48 mm
Arka Progresif Bileşik Kollu Monoshock
Amortisör Stroğu 132 mm (5.2″)
Ön Süspansiyon Hareketi 295 mm (11.6″)
Arka Süspansiyon Hareketi 290 mm (11.4″)
🛑

Frenler

Ön Fren Dalga disk ø260 mm + Çift pistonlu yüzer kaliper
Arka Fren Dalga disk ø240 mm + Tek pistonlu yüzer kaliper

Jantlar & Lastikler

Ön Jant 21 x 1,6 (36 delikli)
Arka Jant 18 x 2,15 (36 delikli)
Ön Lastik 90/90 – 21
Arka Lastik 140/80 – 18
❄️

Soğutma Sistemi

1,3 L
Soğutma Sıvısı Kapasitesi